Kampania

Zobacz, jak pomogliśmy jednemu z naszych stałych klientów – Aleja Bielany poinformować mieszkańców i mieszkanki Wrocławia oraz okolic o nowościach w ofercie centrum handlowego i otwarciu sklepu Carrefour.

Proces

Nowa AleJa – tak brzmi hasło kampanii. Ale warto pamiętać, że dobre chwytliwe hasło nie wymyśla się samo. W dotarciu do celu pomógł nam proces Design Thinking. Ustaliliśmy do kogo dokładnie mówimy i  gdzie możemy spotkać takie osoby, jak adresatki kampanii. Przeanalizowaliśmy dostępne na ich temat badania. Porozmawialiśmy z nimi o ich potrzebach, przyzwyczajeniach, spostrzeżeniach i….już wiedzieliśmy, co je napędza: chęć zmian, poszukiwanie okazji do rozwoju i metamorfoza (na wielu poziomach). Dokładnie tak, jak samą Aleję Bielany. Teraz już tylko wystarczyło połączyć kropki. Tak właśnie powstała kampania: Nowa AleJa.

Spot radiowy

Działania w ramach  realizowanej przez nas kampanii obejmują m.in. outdoor, kampanię w internecie i w radiu. Jeśli mieszkacie w okolicach Wrocławia pewnie słyszeliście już spot radiowy z chwytliwym: „AleOkazje/AleZmiany/AleJa Bielany”. Tak, tak to również nasz zespół stoi za jego koncepcją i scenariuszem.