Kampania

Kampanię Bank Kroków zaprojektowano wokół idei pomnażania dobra przez dzielenie się. Przypominamy, że w codziennym życiu chodzi nam o „coś więcej”. Nasz cel to nie tylko codzienny pośpiech, zakupy, czy zabawa. Chcemy być razem, wspierać tych, którzy na nas liczą i tego potrzebują. Czasem, aby zmienić świat, wystarczy nawet tak prosta czynność jak liczenie kroków. W dodatku dobrze jest wiedzieć, że w tym pomaganiu nie jesteśmy sami – wspólne działania procentują, dzięki efektowi synergii, a pomoc może mieć o wiele szerszy zakres.

Idea

W kampanii odwołujemy się też do idei banku – instytucji, która budzi zaufanie, w której deponuje się, liczy i pomnaża walutę (a w naszym przypadku kroki). Bank Kroków to miejsce, gdzie każdego dnia można „zdeponować” swój wynik z krokomierza i mieć pewność, że nasze kroki zostaną przeliczone po wyjątkowo korzystnym kursie na wsparcie finansowe dla dzieci.

Wyzwania

Działania w ramach kampanii obejmują m.in. wyzwania dla klientów, konkurs z nagrodami, współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. 

Realizacja