W związku z wdrożeniem nowej strategii marki Home Concept na poziomie centralnym, oba centra wnętrz w Warszawie i Katowicach postanowiono o przeprowadzeniu rebrandingu marki, który miał odpowiadać na wyzwania płynące ze strategii. Proces objął odświeżenie logotypu, wprowadzenie nowych motywów wiodących, nowej kolorystki i typografii. Przygotowaliśmy dla Home Concept brandbook. nową stronę internetową, zaprojektowaliśmy space branding dla obu obiektów oraz przygotowaliśmy kampanię OOH.
Space branding
Oba centra wnętrz przechodzą metamorfozę w obszarze space brandingu i wayfindingu, które obejmują uspójnienie kolorystyczne, typograficzne oraz wprowadzenie nowego key visual w przestrzeni fizycznej.
Strona www
Stworzyliśmy także kompletny projekt strony internetowej w wersji desktopowej i mobilnej, oparty na przygotowanych przez klienta makietach UX. Z powodzeniem wdrożyliśmy nowy branding na stronę, zadbaliśmy o spójność identyfikacji marki, intuicyjną nawigację oraz estetyczny i nowoczesny wygląd. Efektem naszej pracy jest responsywna strona internetowa, która skutecznie łączy nowy wizerunek marki z pozytywnym doświadczeniem użytkowników.