Ogrody Ulricha

Jestem na miejscu

Ogrody Ulricha

Ogrody Ulricha to  wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Klimatyczne wnętrza w zabytkowych szklarniach, idealne miejsce na małe i duże spotkania. Czujemy się tu na swoim miejscu. 

Kampania

Celem kampanii JESTEM NA MIEJSCU dla Ogrodów Ulricha w Warszawie było zwiększenie świadomości miejsca wśród mieszkańców. Udało nam się poprowadzić bardzo spójny proces kreatywny, poparty stworzeniem dwóch dopasowanych person, wokół których budowaliśmy nasz przekaz. Wieloznaczność hasła JESTEM NA MIEJSCU oddaje w pełni idee kampanii i wypełnia cel, który postawiliśmy sobie na początku.

Kampania wzmacniająca

Kiedy będziesz? Jestem już na miejscu. Tam gdzie zawsze? Tak, ja już jestem na miejscu. Aby wzmocnić przekaz stworzyliśmy animacje odzwierciedlające różne okoliczności spotkań, czy chwili przed nimi.  

Strategia

W ramach naszych działań dla Ogrodów Ulricha stworzyliśmy spójną strategię komunikacji miejsca w OOH i online oraz nowy key visual. Celem było kompleksowe pokazanie charakteru miejsca, jego unikatowości, i zakorzenienie w świadomości naszych klientów. 

Realizacja