Paletę kolorystyczną marki oparto o pastelowe barwy, które z jednej strony są przyjazne i łagodne, z drugiej dynamiczne, radosne i nowoczesne. W zestawieniu kolorystycznym widać wyraźnie dwie grupy.Pierwsza z nich (zielony i błękitny) to „podstawowe” kolory natury. Symbolizują prostotę, lekkość, wolność, bliskość, dbałość i troskę o ekologię, ale też o relację z naturą i więzi z ludźmi. Błękit jako nawiązanie do nieba i koloru wody akcentuje nieograniczone możliwości, spokój i zaufanie. Jest również symbolem inteligencji oraz otwartego, innowacyjnego myślenia. W przypadku zieleni mówimy o wytchnieniu i bliskim kontakcie z naturą. Nadaje świeżości, podkreśla możliwości zrównoważonego wzrostu, pozwala się zregenerować i odpocząć. Druga grupa kolorów (fioletowy i pomarańczowy) to barwy zabawy i radości. Wprowadzają optymistyczny nastrój, ocieplają i wywołują uśmiech. Są zapowiedzią pozytywnych emocji i ciekawych doznań. Fioletowy to barwa oryginalna, przykuwająca uwagę i używana do podkreślenia wyróżniających się atutów. To kolor kreatywności, w którym zamyka się zarówno spokój, jak i dobra energia. Pomarańczowy to z kolei. To kolor witalność, śmiech, apatyt na życie i pełnia energii przyjaźni, który rozgrzewa i rozjaśnia.